donderdag 28 april 2016



Op zaterdag 23 april was er de clubdag van Tiets.
Gewoon bij mij om de hoek in het buurthuis waar ik vlakbij woon. 
(Nooit geweten dat ik zo dichtbij huis naar een leuke creatieve club kan)
Heb me uiteraard al aangemeld voor de volgende dag in november.
Uiteraard is dit project nog niet af, het binnen werk de tags,
deze staan nog los in de enveloppen,maar ik heb wel in de afgelopen week, 
de basis van dit project afgewerkt, de buitenkant, binnenkant. 
Het designpapier en de sloten en het hengsel zitten er op. 
En zelf de achterkant van deze box is heeft al een basis. 

Het afmaken zal de komen weken plaats vinden, 
zodra het af is zal ik het uiteraard weer plaatsen, 
Al moet ik bekennen dat ik eerst even goed wil bedenken, 
met welke foto's ik aan de slag wil gaan. 


Geen opmerkingen: