zaterdag 27 februari 2016


Donderdag 25 februari was er een leuke Scrap en Bep op Facebook,
helaas wist ik dat niet op tijd (kon Tiets nog niet), 
hoorde er pas 45 minuten voor het begin over van Cin (waarvoor bedankt)
 (en ik was niet thuis op dat moment).
Deze avond een paar maal gekeken, en ik was gelijk geïnspireerd,
 bestelde de volgende ochtend het basispakket,
en dat werd nog dezelfde dag door Tiets bij me gebracht.
Zodoende kon ik op zaterdag 27 februari al aan de slag met dit te gekke project. 

Terwijl ik bezig was gelukkig nog wel wat foto's gemaakt, en de basis was super leuk.
Niet te moeilijk en makkelijk te volgen.
Kortom het was heel erg leuk om mee aan de slag te gaan

Voor ik het wist had ik de basis af, en het belangrijkste gedeelte de voorkant al bijna klaar,
zelfs een start gemaakt met de labels en deze van leuke linten voorzien. 

Daarna kwam het aankleden, ik heb gezocht in mijn kasten naar spullen die ik kon gebruiken
En zo kwam ik de plaatjes van Sarah Kay tegen, en werd het een super lief project.
Hieronder de zes losse labels: 




Super leuk om alles helemaal aan te kleden en zo bij elkaar te zien.
 De voorkant nog een paar keer aangepast, voor het naar het zin was.

      En natuurlijk maak je het werkstuk af, door de achterkant niet te vergeten.


Geen opmerkingen: