vrijdag 18 maart 2016


Dinsdagavond 15 maart deed ik mee met een SOL (Scap online)
Daarvoor had ik een hele lijst met karton en designpapier
van te voren op maat gesneden, en zo ging ik van start.
  
 Voor ik het wist was ik aan de slag en ging ik van de ene aanwijzing naar de andere,
en al snel had ik een mapje met opberg vakken, 
en zeven lossen tags om er in op te bergen.
Heb alleen tijdens het werken ander design papier gesneden, 
Dat is het enige nadeel als je blindelings een project gaat maken. 
Je hebt van te voren geen flauw idee hoe het bij elkaar komt. 

 Op vrijdag 18 maart vond ik tijd om dit project even af te maken,
De zeven tags afwerken ging dit keer makkelijk.
Heb gekozen voor een "Rozen thema".
De plaatjes van Precious Marieke leende zich hier goed voor.


Het mapje open geslagen met de zeven tags erin.
Bij elkaar zorgd het allemaal voor een leuk geheel.
Tevens de binnenkant van het mapje afgewerkt.

Kortom weer een leuk project en deze werd wederom door Tiets gegeven




Geen opmerkingen: